Cultura a coborat din STRADA ;x

Cultura a coborat din STRADA ;x

miercuri, 9 martie 2011

Melancolie


DA ! Asta e cuvantul care-mi descrie starea de acum...Nu.. nu o dau in tristete .. Am chef sa fiu rasfatata.. pentru prima oara nu am chef sa ies afara ! As vrea sa stau in casa sa dorm sau sa fac orice altceva .. cred ca m-as apuca de invatat doar sa nu ma mai gandesc la chestia aia cumplita care de o saptamana ma macina in continuu.. imi mananca sanatatea.. sentimentele.. m-am racit de tovarasi.. cine imi e tovaras ma intelege nu trebuie sa ma scuz defapt.. As vrea sa ma trezesc maine dimineata si sa stiu ca totul e ok .. numai vreau vise.. numai vreau lacrimi in perna.. poze peste poze.. vreau sa ma duc la Baneasa si sa ma intorc de acolo fericita.. Am chef de o cafea cu o aroma puternica care sa ma duca cu gandul in Brazilia.. Mi-e dor de mine aia zambareata care arunca cate un zambet nevinovat colegilor pe hol care nu sta intr-una trista si asculta muzica chiar numai pot si nici nu cred ca singura voi putea trece peste astea .. Am nevoie maxima de cineva care ma poate calma ! si sa-mi zica ca totul e OK dar nu din pura obligatie ci ca asa cred ei !

Un comentariu:

  1. Ce ai patit?:( Pot sa iti ofer o imbratisare si o vorba buna?:* Poate te mai inveselesti:)

    RăspundețiȘtergere