Cultura a coborat din STRADA ;x

Cultura a coborat din STRADA ;x

vineri, 11 martie 2011

Buna-seara ! :x


Initial cand am deschis mozzila si am selectat blogul meu aveam inspiratie ... vroiam sa scriu despre un panou publicitar pus pe un blog intreg undeva prin crangasi in care scrie mare pe un fond negru aproape morbid " Romania Nu are Viitor " iar dupa cateva zile au pus ceva portocaliu pe "nu" si a ramas doar "Romania Are Viitor" si stateam si ma gandeam oare ce ii fac sa creada asta !?! Pe mine nimic nu ma mai surprinde ... ne-o facem cu mana noastra deci nu va mai mirati de ce nu avem si noi ce au vecinii nostrii ! Cum 20000 de oameni au mers ei tip-til la vot si l-au votat pe incompetent si a doua oara sperand ca poate asa vor reusii ceva..trebuie sa ne pregatim de timpuri si mai grele ! Mi-a murit pur si simplu si speranta .. (care cica moare ultima ) singura solutie pe care o vad eu pentru mine cel putin este invatatura.. invat fac o facultate blana si dupaia ma car din afurisita asta de tara.. dar stai asa.. am uitat ca invatamantul romanesc e pus la pamant deci mare lucru nu fac cu facultatea mea in strainatate ! N-avem "dacat" sa ne imbatam cu apa rece si sa asteptam sa treaca vremurile astea grele !

Un comentariu:

  1. Despre speranta am mai scris...si sunt de acord cu plecatul...dar totusi trebuie sa luam atitudine, daca nu pentru noi cel putin pentru ROMANIA...o tara superba, fara conducatori...
    Te citesc de ceva timp si te-am adaugat pe blogul meu http://www.tamy-sblog.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere