Cultura a coborat din STRADA ;x

Cultura a coborat din STRADA ;x

sâmbătă, 19 iunie 2010

--> Cum ma? <--



La insistentele pubicului care imi tot cere sa postez cate ceva despre viata mea privata..m-am decis in sfarsit sa mai postez si eu cate ceva....

Pai sa o luam pe toate planurile....
SCOALA: am terminat "focul" clasei a8a... am completat fisele cu licee.. sper sa raman in Preda.. s-au macar in Tv sa ajung... M-am despartit urat de dirigu' dar doamnei Valcu de romana.. TOT RESPECTU'...
PRIETENI: pai daca am terminat cu scoala automat am timp de ei..Andra Adryanna si inca cativa raman preferatii mei...
FAMILIE: hmm... no comment...

Iertati-ma dar sunt foarte obosita... ma asteapta o carte de citit si niste oameni de inviorat.. nu prea am chef de postari.. Totusi i-am promis lu Jerry americanu' meu ca las niste poze noi:x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu