Cultura a coborat din STRADA ;x

Cultura a coborat din STRADA ;x

miercuri, 23 iunie 2010

Aberand pe blog...


Citind zilele astea "Cel mai iubit dintre pamanteni" mi sa pus pata pe tot felul de idei...Ma batea gandu' sa scriu intr-un caiet tot felu' de idei d'ale mele... dar mi sa oprit brusc interesul...
Revenind cu picioarele pe pamant vreau sa ma angajez ... vreau sa ma apuc iara de sala ... si vreau sa beau iara blestematul ala de ceai verde ... am multe planuri, ambitii, si dorinte pentru vara 2010 [:x].. Vreau sa fug la mare cu Andra... cea mai mareata idee de pana acum [:X] vreau sa ies cu toti baietii din lista mea [:))] nu chiar toti... WTF vreau multe sper sa le pot face... sau macar jumatate..

TAKE cARE sau TE quiero[ :)) ] Va PUP va IUBESC si VA RESPECT ;x

Aa si inca ceva ma doare spatele pentru ca ... vezi poza :)) stii ce zic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu