Cultura a coborat din STRADA ;x

Cultura a coborat din STRADA ;x

sâmbătă, 19 decembrie 2009

La multsi ani pisuu meuu:X

Il iubesc pt ca e rasfatatuu meuu:x pt ca ma intelege intotdeauna , pt ca ma suna el mereuu:X sa vada ce fac:x pt ca e brunetuu ala intalt:x pt ca lui pot sai zic oricee:X:X pt ca e mai mare ca mine, pt ca stie sa vorbeasca cu mine:X pt ca e singuru care'mi zice ally:X, pt ca are Mihaitsa:"> pt ca e terminatuu meuuu:x pe care l'am injurat cand am fost beata:)):x pt ca e singurul care nu e de acord cu iubitsii meii:x pt ca orice i'as face mah da orice el tot tine la mine:x pt ca pt el ii fur telefonu' lu mami:x si'l sun:X:X pt ca imi face istericale ca n'am scris despre el pe blog:)) na psd matii ca scriu:)) pt ca se ia mereu de rosika:)) pt ca l-as bate in ultimu hal da nu pot:)):x pt ca e fratele meuu mai mare pe care nu lam avut:x pt ca stie tot despre mine si stiu tot despre el:X pt ca vorbeste deschis cu mine:x pt ca pot sal fut cand vreau ca nu zice nik:)):x
TE IUBESC Sh PUNCT:x esti Pisuu Meuu Frumoss:X:X

lma cu intarziere....:"> sorry iubi's:x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu