Cultura a coborat din STRADA ;x

Cultura a coborat din STRADA ;x

miercuri, 16 decembrie 2009

Guess Who&Spike- Revenire in Forta

POZA REPREZENTATIVA

Deci frate daca toti s'au apucat sa scrie despre ei n'am cum eu un mic fan si eu pe aici sa nu comentez despre ei si incep: NO comment frate!

Au Rupt Topurile..Deci Cel putin Guess...e...Special(una Din mell de pe noul album: Locul Potrivit)
DECI E GENIAL omu asta si are o voce de ascultat=p~ asa calma..:X uhh:X

Si Nu ma puteam abtine sa nu zic si eu niste versuri Din mell mEa pREf..:x
Sunt Eu Tu si Restul Lumii...
Albumul asta frate... ee crima:x pt ca are toate tipurile de melodii pe el..
Pref?:0 hmm pai toate in frunte cu Sunete featuringul cu Mitza(Agresiv)
Eu tu si restul lumii... euGEN..A doua oara..Nici o Grija ce sa mai fratee Toate sunt GENiale:X


SPIKe..Nebun om:x Ce'a mai Fenomenala mell: scanDal;;)
E exact Viata din ziua de azi... e... cu adevarat de ascultat...Pt cunoscatori...
Si ce mia placut cel mai mult e ca cd'urile..ambele.. mi le'a luat chiar MAMA:))) ( nu kredeam ever ca'mi va cumpara asa cv) :))

pS..In Viata mea..A doua oaRA n'o mai fac..Un tango:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu