Cultura a coborat din STRADA ;x

Cultura a coborat din STRADA ;x

joi, 21 octombrie 2010

Doc - vor sa stie versuri

Defapt aici este doar strofa lui Deliric dar am pus titlul asta pentru a gasi lumea pe google.ro:)

Vor sa stie daca inca scriu inca's viu
Inca sunt ce vreau sa fiu da' ei nu stiu
Cum ca-i prea tarziu sa-mi scoti din cap
Modu' in care fac hip-hop
Stai sa-ti explic ...
Peste tot sunt pile pe post
D'aia eu tot nu's pe papilele la prost
D'aia eu pus pe profit fara rost
D'aia eu inca tot sper intr-o zi ca m-am scos
Stai sa-ti explic..
Bag munca ziua .. Noaptea timp de Rap p#^a
Partea proasta..ca si bani bani p^*a
Da's alte astea..Le'ntelegi (p^*a banii)
Vezi si tu ca nu-i treaba
Vezi si tu ca-i doar o lava m-ai de graba'n graba
M-ai de graba bag in graba ganu'n gura
Glont in graba baga ghiara'n gat la gabori
Zi la garda cum te cheama
Da' stai linistit ca hip-hop'u e trisat ,pisat,grabit

Doc feat Deliric si VD - Vor sa stie !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu