Cultura a coborat din STRADA ;x

Cultura a coborat din STRADA ;x

sâmbătă, 4 septembrie 2010

Mi sa cerut.. V-am dat...

Am pus oamenii mei sa-mi adreseze cateva intrebarii.. si uita-ti ce intrebari am primit..
1.Ai mai slabit?
Da am mai slabit.. La cantar se vede.. o sa va dau si poze..(6kg)
2.Am o intrebare..pot sa ti-o pun?
Pune-mi-o ca nu ma supar.
3.Ti-e dor de mine?Ma mai iubesti
Mie foarte dor de tine iubita mea..
4.Ai inceput sa-ti bagi la vena?
Inca nu dar nu e timpul pierdut.
5.Ce-i cu tine de asculti Kazi Ploae si Cedry2k?
Mi-am schimbat mentalitatea radical.. Ascultand astfel de melodii ma incarc cu energie pura.
6.Cum a fost ultimul futai?
Foarte tare frate.Pacat ca n-ai fost si tu.
7.Mai esti retardata?
Poate pentru tine DA.
8.Mai dormi dezbracata?
E un obicei de care nu ma voi descotorosii prea curand..Fa-mi o vizita la noapte
9.Te-ai fute cu mine?

Mi-as trageo cu tine GRAV=))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu