Cultura a coborat din STRADA ;x

Cultura a coborat din STRADA ;x

sâmbătă, 13 martie 2010

..e doar..21 questions


De cateva zile ascult intr'una 50 cent 21 questions.. melodie vazuta pe blogul ioanei:x Pur si simplu o ador... ma regasesc in cateva versuri.. chiar ma apucat plansu' la unele ideii... Cert e ca de la un timp nu ma mai inteleg eu cu mine..Am cam neglijat blogu pentru ca am un program incarcat macsim: scoala acasa (jum. de ora) antrenamente acasa teme.. si de la capat... E foarte obositor dar sper ca dupa atatia anii chinuitori sa am rezultatele mult asteptate... deja am inceput cu dreptul si e bine.. Dar sa revenim la starea mea de spirit..:| sunt cu moralul -59835893953 .. serios:o Cu bebe nu m-am mai vazut de ceva timp pentru ca.. are o problema nu stiu ce problema da e grava ceea ce impiedica ca noi sa ne mai vedem...MIE DOR DE EL in puii mei.. E bine ca tata sa hotarat in sfarsit sa imi ia telefon.. si ce crezi express music[:))] Si plus de asta mia dat si bani engros azi .. nu stiu ce a fost cu el.. am venit de afara si am gasit 1 mill pe masa... 800 sa-mi platesc antrenamente si 200 ai mei daca stam sa o luam asa zi de dim mia dat 150.. chitrosenia mea...In sfarsit inteleg ce imi zicea mama: lasa ali nu comenta ca moare de tine I'll ask 21 question and they're about us..:(
Ps am gasit o poza geniala in telefonu' lu' tati meu:x
EA E singura chestie care ma face sa zambesc:X o ADOR(sis)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu