Cultura a coborat din STRADA ;x

Cultura a coborat din STRADA ;x

sâmbătă, 17 octombrie 2009

Printre Picaturi De Ploaie....


Azi...PLOUA[X(]...Mi'e dor de el...doar de el...probabil se distreaza.. si nici macar nu ii e dor de mine:(.. Da' io asc nane,nimeni altu.. sau dastia... si incerc sa'mi stapanesc o lacrima care curge usor din ochii astia care toata noaptea au stat infipiti in tavan.. si de ce?Pentru ca n'am avut somn si jumatate din gandurile pe care le'am avut duceau la el...Probabil ma intelegi? Sau nici nu'ti pasa de mine.. Am intrat in melancolia de toamna tarzie... :(.. la ce e bun? Ma framanta tot feluri de ganduri urate.. nepaste... ."Prietenii mei" nu ma intreaba de sanatate... de nimic... Cativa au ramas cu adevarat ai mei:(.... Deya.. e plecata m'a parasit... ZozoLe.. e afara... sh park no lasa maicasa sa iasa afara cand e urat.... Andrey.. il doare in pula de mine.. e cu george sh nimic mai mult:( Sh pe loc realizez k doar astia st prietenii mei adev..Sh'mi vine sa plang stiind k restu' sunt falsi...:( Cred ca o sa ma bag in pat si o sa dorm...Telefoanele mi le inchid sa nu mai dea nimeni de mine Ca oricum nu Ar vrea.... MIE dor de EL[:(] sh o sa'l sun... Daca el nu ma suna:( fac eu pe domnul astazi...:( probabil doarme durandul in pl de mne sau nu:O ca e dureros[;))] sh nu'mi pasa Deja plang....:((

Te iubesc:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu