Cultura a coborat din STRADA ;x

Cultura a coborat din STRADA ;x

luni, 27 iulie 2009

Mie d0r de voi:(


Mie dor de dementii mei :(.. de la scoala.. cu care ma isterizam cu care radeam sau plangeam, ne bucuram de note bune... injuram cand primeam nota mica..Plm desi abia asteptam sa scap de ei.. nush .. mam obijnuit q ei:( Chiar mie doR dE ZozoLe,annA, Laura.. sau NEsuferitu de aRmando...SAu Pr meu De knD ma stiu Tony.. pFF:((

Mie DOr chiar si de profEsOri...DE domnu de GeogRa...Sau DE dirigu..PRofa de deSen.... sau Nebuna DE sporT kre desi tipa la mne ..:( tineam la ea k mia dat putere sa ma apuc de cv si ma sprijinit..**stiu,stie ca o iubesk** e Cea mai DE gasKa pROfes0aRa...Ce'o sa ma fak eu knd plEc din prEda mea:( ...
O sa'Mi fak Prieteni noi La licEu.. dar canD voi tErmina si licEul...Pff:( sper sa tin legatura q t0ti colegii meI:(



vA iubeSk Ma DispERatiiLor:X:X:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu