Cultura a coborat din STRADA ;x

Cultura a coborat din STRADA ;x

miercuri, 1 iulie 2009

Ma Gandesc La Viitor.....


...Caci acolo imi voi petrece tot restul vieti..!S'a gandit cineva la viitor, mda cred ca da.. dar la modul cel mai serios.. Ei bine eu chiar incep sa ma gandesc serios la viitor mai ales ca am inceput sa'mi deschid ochii bine.Dar daca toate planurile mele de viitor vor fi facute praf intr'o singura secunda.. in care se poate intampla orice...
Ma uitam la mai multe persoane si la trecutul lor.. cum a fost curmat de o singura idee, perceptie.. in ce domeniu s'au pregatit ei si ce ajung sa faca in situatia de fata..Aici ma refer in mod direct la slujba pe care doreau sa o profeseze si\sau viata de zi cu zi si cum isi planifica viata...Pai azi vreau sa ma duc la cumparaturi.. dar daca intre timp se intampla ceva orice.. intarzie partenerul de cumparaturi sau blocaj in trafic si nu ma mai duc.. de aici se reduce la faptul ca eu promisesem ceva unei persoane.. de exemplu ca ii cumparam ceva si daca n'am putut ajunge la locul respectiv sa achizitionez ceea ce promisesem acea persoana se supara si poate chiar sa nu imi mai acorde atentie.. si uite asa viata iti este schimbata de diverse situatii.. si v'a trebui sa fi pregatit pentru orice..VIATA ESTE O JUNGLA...DECI LUPTA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu