Cultura a coborat din STRADA ;x

Cultura a coborat din STRADA ;x

marți, 30 iunie 2009

Friends..For Ever or Not


Asa ca introducere despre prietenie amintesc cateva fraze drespre prieteni..prieteni.. altele
**
Un prieten ADEVARAT stie care este realitatea vietii tale. Un prieten OARECARE, cand te viziteaza, actioneaza ca un invitat. Un prieten ADEVARAT deschide frigiderul si ia ceea ce are nevoie. Un prieten OARECARE gandeste ca prietenia s-a terminat dupa o discutie aprinsa. Un prieten ADEVARAT stie ca nu exista prietenie fara lupta. Un prieten OARECARE spera ca intotdeauna esti acolo pentru el sau ea. Un prieten ADEVARAT intotdeauna va fi acolo pentru tine.**
Aici Voi aminti despre o prietena pe care o poti numi prietena adevarata, care ma ajutat in multe chestii, mi'a deschis ochii si ma sprijinit cand am avut nevoie.Amintiri placute cu ea am cred k peste 1000 ...Si Cred ca ea la ora asta doarme[;))]. N'o sa dau nume dar ea undeva acolo se simte si ma iubeste si o iubesc..Imi aduc aminte cand eram mica si m'am chinuit sa invat sa merg pe bicicleta ... doamne ce mai chin.. de cate ori am cazut;)) de atatea ori ma ridicat si'mi zikea: lasa alino ka o sa inveti tu .. odata si odata.. si ma ridica si o luam de la capat..
Si cred ca am tipat la ea de nenumarate ori cu sau fara voie.. dar a stiut cand sa ma asculte si cand sa ma ignore... Ne ajutam in orice putem.. si sper ca prietenia noastra sa nu se termine niciodata.. pentru ca s'ar termina un capitol frumos.. Dar.. Acum ne'am marit si stim destul de bine cand avem nevoie una de alta.. adica mai mereu sau tot timpu' am nevoie de ea si nu stiu daca si ea de mine.. O iubesc si stiu asta Bine:X

Un comentariu:

  1. DA da !!! te iubesck si eu,.si o sa te iubesk mereu :X friends for ever!!:X:X:X

    RăspundețiȘtergere